Американський рок-гурт Kiss офіційно передав права на свою музику, імідж, бренд і всю інтелектуальну власність шведській компанії Pophouse. Сума угоди перевищила $300 мільйонів. Про це 5 квітня повідомила BBC.
Компанія Pophouse, заснована колишнім учасником ABBA Бйорном Ульвеусом, стала новим власником одного з найвпізнаваніших брендів у світі рок-музики. Як зазначається, угода передбачає повне завершення концертної діяльності Kiss у межах туру End of the Road.
Pophouse має намір активно розвивати віртуальні формати, створюючи контент на основі образів Kiss за допомогою штучного інтелекту. Минулого року компанія вже співпрацювала з музикантами над створенням цифрових аватарів учасників гурту.
Гурт Kiss був заснований у 1973 році вокалістами Полом Стенлі та Джином Сіммонсом. До першого складу також увійшли Ейс Фрейлі та Пітер Крісс. Головною фішкою гурту стали сценічні костюми та розмальовані обличчя, які перетворили колектив на ікону глем-року 70-х років. Саме в цей період народилися їхні хіти Rock and Roll All Nite і God of Thunder.
У 1983 році Kiss уперше вийшли на сцену без гриму, однак наприкінці 90-х повернулися до класичного стилю. Загалом за свою понад 50-річну історію гурт продав близько 100 мільйонів платівок по всьому світу.
Передача прав на спадщину Kiss знаменує нову еру в розвитку легендарного колективу – цифрову, мультимедійну та технологічно просунуту.
Залишити коментар