Компанія Xiaomi скасувала обмеження продуктивності електроседана SU7 Ultra після масового невдоволення клієнтів. Тимчасове обмеження, яке знижувало потужність автомобіля з 1548 к.с. до приблизно 900 к.с. у звичайному режимі, викликало шквал критики у соцмережах і на форумах.
Оновлення програмного забезпечення, яке викликало суперечки, також включало 60-секундну затримку запуску в режимі launch control. За задумом компанії, повна потужність мала активовуватися лише після проходження “оцінки кваліфікаційного кола” на сертифікованому треку.
У Xiaomi пояснили, що обмеження було введено з міркувань безпеки. Представники компанії наголошували, що максимальної динаміки SU7 Ultra варто досягати виключно в умовах треку – з відповідними шинами, налаштуваннями та технічно підготовленим водієм.
Втім, багато клієнтів вартісного електромобіля (близько $73 тис.) сприйняли нововведення як порушення очікувань. Користувачі соцмереж писали, що купували авто саме заради його виняткової потужності, а обмеження “робить з SU7 Ultra просто дорогий шоурум-кар”. Частина власників вимагала негайного скасування обмеження, інші – підтримували підхід компанії до безпеки, але просили прозорості.
Після хвилі обурення Xiaomi відкликала суперечливе оновлення і пообіцяла краще комунікувати зміни у майбутньому. У компанії також зазначили, що прагнуть глибшої взаємодії зі спільнотою автовласників SU7 та врахування їхніх побажань у процесі розробки.
Попри скасування обмежень, виробник продовжує наполягати: заявлена потужність у 1548 к.с. призначена в першу чергу для трекового використання. Очільник компанії Лей Цзюнь неодноразово заявляв, що SU7 Ultra має конкурувати з Porsche у швидкості та з Tesla в інноваціях.
Нагадаємо, SU7 Ultra здатен розганятися до 100 км/год лише за 1,98 секунди, а його максимальна швидкість перевищує 350 км/год.
Залишити коментар