Французький автовиробник Citroën презентував друге покоління свого популярного кросовера C5 Aircross. Модель отримала не лише оновлений дизайн і технічні характеристики, а й уперше — повністю електричну версію.
Новий C5 Aircross побудований на платформі STLA Medium від концерну Stellantis. У порівнянні з попередником, він виріс на 150 мм у довжину (до 4652 мм) і на 60 мм по колісній базі. Завдяки цьому значно покращився комфорт у салоні — особливо для пасажирів другого ряду.
Комфорт на рівні вітальні
Інтер’єр кросовера Citroën називає C-Zen Lounge — пасажири “сидять, ніби в вітальні”. Задній ряд отримав більше простору для колін (на 51 мм) і голови (на 68 мм), спинки сидінь тепер регулюються в діапазоні від 21° до 33°. Додано також порти USB-C і підстаканники.
Серед технічних новацій:
- плаваюча центральна консоль із найбільшим екраном серед моделей Stellantis,
- 10-дюймова цифрова панель приладів,
- нове покоління проекційного дисплея,
- голосове керування з інтеграцією ChatGPT,
- дзеркалення смартфонів.
Багажне відділення збільшено до 651 літра у стандартному стані та до 1668 літрів при складених сидіннях. Додатково під підлогою є відсік на 75 літрів — ідеальний для зберігання зарядних кабелів.
Три силові платформи
Новинка доступна у трьох варіантах силових установок: гібрид, плагін-гібрид і електромобіль.
Гібрид і плагін-гібрид
Гібридна версія поєднує 1,2-літровий бензиновий двигун з невеликим електромотором та батареєю ємністю 0,9 кВт·год. Плагін-гібрид отримав 1,6-літровий ДВЗ та електромотор на 123 к.с., загальна потужність установки — 193 к.с. Акумулятор ємністю 21 кВт·год забезпечує до 85 км ходу лише на електриці.
Електричні версії
Дві повністю електричні модифікації оснащено двигунами потужністю 207 к.с. та 227 к.с. відповідно. Ємність батарей — 73 кВт·год і 97 кВт·год. Запас ходу становить до 520 км та 680 км.
Ціни поки що не розголошуються, однак у компанії обіцяють, що новий C5 Aircross буде дешевшим за Peugeot 3008. Початок постачання заплановано на другу половину 2025 року.
Залишити коментар